שלום לאדריכל חן ולקוראי הפורום.
בפרויקט של תמ"א 38 שניתנת הקלה בקווי בנין.
האם חיבים לחשב את 2מ´ של בליטת המרפסות רק מקו בנין תב"עי?
האם אין אופציה לבליטה של מרפסת יותר מ 2מ´?
במיוחד כשיש הבדל משמעותי בין קו בנין תב"עי
לקו בנין תמ"אי לאחר ההקלה.
תודה מראש!
רבקה