ניתן לבנות בשטח שלנו 10 דירות סהכ 1300 מטר,אנחנו סהכ 4 דיירים,וכול יזם שבא אלינו ראה שזה לא כלכלי,כי הוא צריך להרוס תבנין להחזיר לנו 4 דירות,ושש דירות זה לא כלכלי!
השאלה שלנו היא:
אם אנחנו הדיירים יוזמים לבד תמא 38/2 ובגלל שאין אפשרות כלכלית לבנות בנין 5 קומות,האים ניתן לבנות דוגמא 3 קומות ובעתיד לבנות תשאר?
או שהתמא אומרת שאנחנו יכולים לבנות את כול הזכויות בבת אחת/או לבנות פחות ממה שנותנים אבל ללא אפשרות השלמה עתידית?