קראתי באתר אחר:
האם בעל דירה שהרחיב דירתו יכול להתנגד להרחבת דירה אחרת בבית המשותף?
כאשר בעל דירה כבר ביצע הרחבה של דירתו רואים אותו כמי שהסכים להרחבה דומה של כל דירה אחרת באותו בנין. כלומר הוא נחשב במניין הקולות כמי שהסכים להרחבה.
האם הכוונה היא שדירה שהורחבה בעבר הרחבה דומה, אין צורך בחתימתה לצורך מניין 75% מקולות הדיירים לאישור הרחבה ? כלומר היה ו 75% מהדירות בבניין הורחבו הרחבה דומה, אין צורך באישור הדיירים כלל לביצוע הרחבה ?
תודה רבה