שלום רב,
אשמח להתייעץ בעניין הנ"ל, אודה לתובנות כלשהן וממש מעריכה מראש את העזרה.
הבניין בו דירתי נמצאת נמצא במשא ומתן מול חברת ניהול. על פי החוזה, אנו מתבקשים לחתום מול יזם שיבחר ע"י נציגות הדיירים וחברת הניהול על חוזה שיכלול (רק בעתיד כמובן) את הביטחונות המקובלים (לא מצויינים פרטים ספציפיים או מספריים) ואת התמורות, כאשר מצויין כי על אף שהתמורות המינימליות מצוינות בחוזה "ככל שנתקדם בתהליך התמורות יכולות להשתנות לפי התב"ע, הכדאיות הכלכלית והמו"מ מול היזם". אינני מרגישה בנוח להתחייב על דברים כאשר הצד השני לא יכול להתחייב כלפי ולכן החלטתי שלא לחתום על החוזה. כרגע חתמו בערך 60% מהדיירים ואני חוששת שהאחוזים יעלו. רציתי לשאול:
האם לאור הדוגמא מהחוזה זה נחשב סירוב סביר? האם יכולים לחייב אותי לחתום או לתבוע אותי? מה הן האפשרויות שלי במצב כזה?