מתוכנן אצלנו בבנין תמא 38
הדירה שלי היא 150 מטר היום+25 מטר אמור לקבל מהקבלן 13 מטר בנוי+מרפסת)
סהכ בנוי בתמורה זה 163 מטר!
בנוסף לדירה שלי כול הגג של הבניין שייך לי@
הגג הוא 250 מטר,כנראה הקבלן ירצה את הגג לבניית 2 פנטהאוזים (תמא 38/2)
ברצוני להציע לו בתמורה ל גג והדירה שלי-שיתן לי 2 דירות של 5 חדרים.
השאלה אים אני צריך לשלם מיסים וכמה.
אני נותן-
163 מטר+גג כול הבניין שהוא שלי 250 מטר
ואני מבקש-
2 דירות של 5 חדרים כנראה זה יהיה 120 מטר לדירה
אשמח ליעוץ...תודה