1. יש 95% גיבוי פרופיל שהתקנתי במיוחד למניעת ויברציות וכמסגרת לחלקי לוחות הגבס, כך שכמעט כל היקפי החלקים נשענים על קונסטרוקציה ומחוזקים בברגים.
יש מקום אחד באורך 35 ס"מ שאין לו גיבוי, שם אחרוץ מעין משולש ואדביק עם מסטיק כזה או אחר, אין לי ברירה... יש מס´ מקומות בודדים עם 5 עד 10 ס"מ שם אין גיבוי אך גם אין ויברציה, אולי משום שבין חלקי הגבס בכלל מילאתי דבק פיקס 109 של מיסטר פיקס, שבמקור מיועד להדבקת אריחי קרמיקה... (לא היה לי PERLFIX, שנמכר רק בשקים של 25 ק"ג...).
2. תודה, אתאמן עוד על הדבקת סרט הנייר. אז זה בסדר אם סרט הנייר בן 7 שנים? אין התיישנות? (הוא נראה בסדר)