בתחילה יצרתי שפכטל במינון משחתי מ- FINE פרופילה חיצוני, של יעקבי, כי חשבתי שעדיף להדביק עם משהו חזק, בגלל שמדובר בתפרים של 5 חלקים בגדלים שונים בשטח קטן יחסית (אורך 2.50 מ´ ורוחב משתנה מ-35 ס"מ עד 1.5 מ´).
ראיתי שהפרופילה מתייבש מהר מידי ולא נוח לעבודה, ושאני מתקשה "למעוך" את הנייר על החומר ליישורו עם פני הלוחות, וכדי ליישר לחצתי עוד ועוד עד ש"פיררתי" את הנייר... אז החלפתי חומר באמצע העבודה. עברתי ל- PENTEX מרק אמריקאי, חומר מוכן, עליו כתוב במפורש שהוא משמש גם להחלקת קירות גבס והדבקת סרטי חיזוק. היישום יותר קל לביצוע ויותר טוב בתוצאה אבל עדיין החומר לא מדביק מי יודע מה (משכתי אחרי יום ויוצא בקלות!) ועדיין יש בועות (קצת פחות מפרופילה).
יכול להיות שבגלל שהסרט ישן? (7 שנים)
אולי פשוט משהו לא בסדר ביישום?
מה?...