לא יודע לקרוא או לא קורא. אני יודע לקרוא היטב וקראתי עד הסוף. אנסה להסביר לאט שתבין הפעם. כשטועים ומבריגים ברגים דרך המזוניט רק לפרופיל התחתון או כשלא מבריגים ברגים בכלל , הארון י ח ל י ק ו י פ ו ל . במצב זה אין משמעות לפרופיל העליון ולשיטת עיגונו לארון.
ד.א מה שצירפת לא נקרא שרטוט אלא שרבוט. שרטוט נעשה בקווים ישרים עם סרגל ובקנה מידה אחיד.