הבאתי את הסיפור, רק כדי להמחיש, מה עושים בעולם "הגדול", על מנת להעלים את השתקפות התפרים, כי זה היה הנושא (גם בוילה ההיא וגם כאן בפורום).
יש לי מעט מאד סימפטיה לבזבזנות הזו, אבל, אם רוצים להעלים תפרים (שזה כבר בזבזני), אז צריך לדעת, שהשמיים ההם הגבול.