כדי למלא את הפאזה. ובשביל זה יש פאזה, כדי לאפשר את כיסוי התפר בנייר ושפכטל בלי לפגוע במישוריות הלוחות.אם הקונסטרוקציה ישרה, לוחות הגבס מורכבים נכון, ןהשפכטל נעשה בצורה מקצועית, אין שום צורך לדעתי להחליק את כל הקיר כדי לקבל רמת גימור גבוהה מאוד שנראית טוב גם עם תאורה קירית. מי שעובר עם זכוכית מגדלת ממרחק 5 ס"מ על הקיר כדי לחפש פגמים זעירים, אומנם ימצא כמה (אולי), מצד שני, יש סיכוי גבוה שהוא זקוק לאיבחון פסיכיאטרי.