כעיקרון אסור להשתמש בלוח בעובי 6.5 מ"מ כלוח בודד כנ"ל גם בלוחות 9.5 מ"מ האיסור נובע מחוזק הלוחות. עם ההדבקה הינה על גבי קיר חלק ויישום הדבק הוא כמו בהדבקת אריחים כך שהדבק נמצא על כל שטח הלוח, אזי, למרות האיסור בתקן, במפרט הבין משרדי (הספר הכחול) ובמפרטי היצרנים, ניתן לשקולזאת. אבל במצב הנוכחי שההדבקה היא על גבי שפריץ, הייתי משתמש בלוחות 12.5 מ"מ