זה שהוא עשוי מאקרילים זה לא בעיה שלי
ולא אקרא לו צבע אקרילי.
אקריל שלו חלש או כמות מועטה ביחס לסופר/נירו קריל.
שניהם נושמים ומאפשרים מעבר אדים ברמה כזו או אחרת אין ספק. אבל הסיד סינטטי לא רחיץ ומסיס במגע עם מים/לחות מה שלא קורה אם צבע אקרילי להגדרתנו נירו/סופר קריל.
לגבי מה שאמרתי. לוח ירוק עשוי מתערובת וקס ובנוסף הנייר עצמו של הגבס אטום( אימפרגנציה). כך שמי שמתקלח במים חמים זמן רב ,סליחה מתלקחת(לא טעות כתיב) זמן רב במיים חמים. יעלו האדים יהפכו לנוזל מים צמוד תקרה. הסיד מסיס לו בששון כי המיים לא יתאדו לתוך הפלטה או יספגו. ורק תעביר יד על התקרה ותתלכלך(לא תדיר,אבל בעלות שיער ארוך נוהגות בחלק מתהליך ייבוש השיער להניף אותו אחורה כמו בפרסומות/אשתי מול המראה) או שיטפטף עליך טיפות לבנות. או שטיפות המיים ירכזו את הצבע הקיים בנקודות נקודתית זה למה זה אידיוטי שבוע טוב