ללמוד, האגו שלי מאפשר ! ;), ואני מעולם לא אמרתי שאני יודע הכל והכי טוב, זה יותר מתאים לגישה שלך...תקרא שוב את מה שכתבתי ותפנים - יש הרבה דרכים להגיע לתוצאה טובה ומקצועית בשפכטל, לא רק הדרך שלך, ולא ´ההוראות הנכונות´ שלך בלבד. יש מגוון של חומרים ולכל אחד תכונות שונות, יתרונות וחסרונות שניתן לנצל ולשלב לפי הצורך והתנאים שיש. אני מאמין לך שאתה מקצוען אבל אתה ´עף על עצמך´ קצת יותר מדי גבוה לטעמי...