במקום זה אפשר לעבוד עם טיט ומלט לבן, תערובת מסוננת ברשת ברשת (ובקיצור טיח), עם פריימר כנדרש. זה גם יהיה יותר זול אם מדובר בשטח גדול אבל זה רק בונוס) טיח גבס הוא אומנם מאוד נוח לעבודה אבל הוא גם חומר חלש, טוב לשימוש פנימי אבל בשום אופן לא לקירות חוץ(!)
בהצלחה!