לאחר התקנה של הלוח בצורה הטובה ביותר,הקבלן לא אחראי אם איש התחזוקה שבר אותו או לא שם כפפות בכדי להוריד את הפלטה ,אם אתה מבין כל כך אתה יודע טוב מאוד ששעה לאחר שמסרת את הפרויקט כבר מלכלכים או שוברים פלטות מחוסר ידע או אכפתיות ,באשר לחיתוך אני חולק עליך
בכל מקרי החיתוך זה פלטות קטנות והם חסרות משקל מפלטה שלמה השבירה מגיעה אך ורק מפגיעה אנושית! לאחר החיתוך צובעים את הדופן וזה מושלם .