אין מה להשוות באיכות למדרגה מהמפעל.בכלל לא מסכים איתך הקבלן אצלי כן אחראי אם אריח נשבר בזמן חיתוך ומבחינתי גם אחראי כשיותר מ5 אריחים נשברים כולם בפירוק ראשון זהיר.
וקובי תפתח קצת את ראש לא כל מי שבדעה שונה משלך הוא חאפר עקום חובבן מסכן ועוד פנינים שיוצאות לך מהמקלדת
אם מוסכניק שמחליף מנורה באוטו חדש יגיד שנשבר לו כל הפנס, מי אחראי? המברג בגרוש שהשתמש בו?