1- פירוק הקרמיקה והדבק עד חשיפת הדיקט.
2- התקנת אקווה-פאנל או "לוח כחול" של מאסטרקיר על גבי הדיקט.
3- איטום מישקים במסטיק מתאים.
4- מריחה של צמנט הידראולי כגון אלסטוסיל על הלוחות.
5- חיפוי קרמיקה בדבק מתאים.
עוד לא דיברנו על ההתחברות לרצפה, ופה זה פונקציה של המצב הקיים. האם יש הגבהה מבטון או שהדיקט יורד עד למטה ?
מי שבנה את המיקלחת שלך הוא שמוק בכל אופן.