אכן הוא טען שהבית צריך להתיישב אחרי שינוי העומסים עליו ולכן זה קורה אבל ברור שזה מופרך לאור זה שזה בהרבה מקומות בשתי הקומות גם בזו שלא שינו עומסים.
האם יתכן ששמים שני לוחות מכל צד יש דרך מסויימת לעשות זאת למשל קודם אורכיים ומחוברים לצלעות האורכיות ואחר כך רוחביים או משהו כזה?