תודה על תגובתך אך הקבלן מקצועי ו´מורשה´ אורבונד. הניצבים והברגים וכן המשיקים של הלוחות כפי שצריך להיות. הוא עובד עם רשת בחיבורים וזה תיקני - יכול להיות שנייר עדיף אבל זה עדיין אמור לעבוד.
לגבי שלוש שכבות שפכטל אולי זה לא נעשה. הקבלן גם שם לוחות גבס כפולים (שני לוחות) בכל צד. האם חובה לשפכטל את כל הקיר או מספיק בחיבורים? מבקשת עזרה בתופעה שלא היתה אמורה לקרות כיוון שבאמת נעשתה עבודה טובה ומקצועית.