בעיקרון מומלץ להחליף לוח גבס בשלמותו.
בכל מקרה לא ניתן לחבר לוחות ללא סרט, כי ישאר סדק נצחי..
תצטרך כנראה להפעיל כישורים של שפכטליסט כדי להתגבר על בעיית נראות הסרט.
אפשר למשל לבצע ידנית פאזה בעזרת סכיו יפני במקום הפאזה שחסרה, ו\או למלא מעל הסרט שפכטל אמריקאי ולהעלים אופטית את הבליטה על ידי מילוי משופע לכיוון הצדדים (מעין משולש קהה מאד)לטווח של כ30 ס"מ מכל עבר.
בהצלחה