היא אחת מהשיטות האפשריות.
אולי לא הבנתי מהשהו נכון, אבל לא מצאתי בשיטה שלך שום יתרון בולט מול עבודה עם קרניז מוכן.
על תשכח שבקרניז מוכן אתה חוסך את עבודת שפכטל (חלקית) ואתה צריך קונסטרוקציה הרבה יותר פשוטה.
יתרון נוסף של קרניזים מוכנים שיש קרניזים שנורא קשה לעשות את אותה צורה בדרך אחרת.