מטבח +סלון .פ"ת. דירה חדשה כולל קרניז למיזוג מרכזי.גבס, כשהאור הבוקע ממנו לא יהיה רק דקורטיבי/נסתר -שיידלק פעם השנה,אלא שישמש כאור שימושי ושוטף(למי שמכיר).
מכיווון שהתקרה 2.6 רצינו הנמכה סימלית בלבד, בין בשולי/צדדי התקרה,מסביב, ובין אי קטן באמצע התקרה . רצינו מדרגות בהנמכה דקורטיבית.
לא רצינו מקדש נפוץ לפלאזה ולא מזנון גבס נפוץ מידי.
איך מתקדמים?
מצ"ב תרשים