שלום רכשנו בית מקבלן , המקלחון כבר בנוי לאחר טייח ואיטום (עדיין לא רוצף וחופה קרמיקה). בקשתי מהקבלן שיוסיף מדף מגבס אדום (עומק 10 ס"מ )לצורך העמדת שמפו וסבון,אך הקבלן אומר שכבר היה איטום .
שאלתי היא האם ניתן להוסיף מדף כזה ולאטום שוב ? כמה זה מסובך?? האם החומר המתאים כרגע הוא גבס אדום??
והאם יחזיק לאורך שנים??
כמובן שיחופה אח"כ קרמיקה...