שלום רב
1. מצרף תמונה לפלאחים שיישם איש הגבס לניצבים המתחברים למסילות בקונסטרוקציה לתקרה. הוא הבריג בורג סיבית אחד לעץ ובורג פח אחד לניצב מהצד. האם זה מספיק?
המרווחים בין הניצבים 40 ס"מ ובין לוחיות החיבור לעץ- 80 ס"מ, כנדרש.
2. עוד שאלה, מעל תקרת הגבס יהיה בידוד לבן עם אלומיניום שני צדדים, האם חוטי החשמל אמורים לעבור מתחת לבידוד, או מעליו, או שזה לא משנה?
תודה וברכה