ביצעת הנמכה בתקרת גבס, בחלק מהתפרים בין לוחות הגבס. תפרים שלא בוצעו בצד הפאזה של הגבס, נסדקו אחרי נייר ושפכטל! פתחתי את אותם תפרים הרחבתי את התפר ומליתי במסטיק. אחרי כמה ימים סמתי נייר ושפכטל. אחרי חודש הופיע הסדק בחזרה! האם ישנה דרך כל שהיא לפתור בעיה זו