למה אף פעם אני לא מצליח להעלים את החיבורים של הגבס על ידי השפכטל והסרט שריון,
אני מלטש את השפכטל עד לקוו של הפזות ואחרי הצבע תמיד רואים את השפכטל למה אני לא מצליח להגיע לרמה גימור מבלי שיראו את החיבורים לאחר השפכטל הן באזור שיש פזות והן באזורים אחרים שאן,