הבית שלי עשוי מעץ. במקלחת, הקיר גם מעץ, הקרמיקה מודבקת על דיקט בעובי 1 ס"מ. (מאחורי הדיקט יש חלל שעוברות בו קורות התמיכה של הבית, צנרת, בידוד, חשמל ואז עוד דיקט וחיפוי חיצוני של הבית).
יש לי בעיה שהרובה בין אריחי הקרמיקה נסדקת עם הזמן ומים חודרים לדיקט שמאחוריהם (כנראה הגמישות הטבעית של בית עץ).
עכשיו אני רווצה לטפל בבעיה, השאלה היא מה הדרך הכי טובה?
חשבתי להסיר את הקרמיקה ולהדביק על הדיקט קיר גבס לחללים רטובים ועליו להסביק קרמיקה. האם יש פתרון טוב יותר\ זול יותר?