אני מתכננת ספריית גבס, שהמדפים התחתונים שלה סגורים בארון עץ, והמדפים העליונים סגורים בדלתות זכוכית.
שאלתי היא:
האם מקובל לבנות נישה מגבס ולסגור אותה בדלתות עץ בלבד, או למקם בתוך הנישה ארון כולל הדפנות שלו?
אם הפתרון הוא ארון כולל דפנות - הוא עומד על הגבס, או עומד על הרצפה עם רגליים שמוסתרות על ידי ´פס´ גבס כדי ליצור מראה של ארון בתוך נישת גבס?