בבית שאנחנו בונים, אנו נצמדים לקיר משותף, את ההפרדה ביננו עושים עם בלוק 15 של איטונג, רצינו באזור המדרגות ליצור עניין עם תאורה ולכן חשבנו לשים שם בלוק 10 ולהשאיר 5 ס"מ לקיר גבס שייצבע בהמשך ולשתול בתוכו פסי תאורה. האם 5 ס"מ מספיקים /יותר מדי /פחות מדי לפלטת גבס עם הניצבים ?