שלום
אני עובד בבית מלון קטן בירושלים.
אני אני מחפש דרך לשיפוץ תאי השרותים במקום ללא עלויות גדולות.
כל המלון בנויי באיכות גבוהה ביותר עם לוחות אורבונד ובנייה תקנית +!
שאלה:
האם ניתן להדביק אריחי קרמיקה על הקרמיקה הקיימת?
אשמח גם להמלצות לדבק מתאים...
תודה
וערב טוב