אני חובב שמבצע בביתו כעת מחיצת גבס.
שאלתי היא. למה כאשר אני מסיים להדביק את הסרט. ועובר עליו שוב וכאשר אני משפשף וצובע. זה או שאני רואה את הסרט או שאני רואה את החיבור.
מישהו יוכל לפרט לי איך לנהוג שלא אראה את הסרט נייר. כמה שכבות למשל. האם צריך לערבב עם חומרים. האם לעלות מעל שטח של חיבור הפאזות עם השפכטל. יש לציין שכל החיבורים בוצעו פאזה לפאזה