שלום רב,
אני לקראת בניית בית פרטי ומעוניין לבחון את האפשרות של חיפוי קירות פנים הבית בלוחות גבס. (לא תקרות ולא חלוקות פנימיות). מעטפת הבית תיהיה במויה מבלוקים של איטונג והחלוקות הפנימיות בבלוק בטון 10 סמ´.
בקריאה של ההנחיות המפורטות "בהנחיות בניה" של אורבונד לא ברור לי האם אוכל לישם זאת בפשטות בחיפוי בהדבקה (סעיף 6.1.2) או לחלופין כפי שמצוין בסעיף "חיפוי לא מעתיק" (סעיף 6.2). האפ קירות איטונג ובלוקי בטון נחשבים קירות מספיק ישרים על מנת להדביק עליהם את לוחות הגבס?
תודה,
אייל