שלום,
אני מנוסה בבנית מחיצות גבס פשוטות.
מעוניין לבנות נישה לפי התכנון המצורף.
חסר לי הנסיון איך לבנות את הקונסטרוקציה לתמיכה בלוחות הקטנים היוצרים את הללים.
אודה לתמונה\שרטוט או הסבר היכן לתמוך את הלוחות והיכן אין צורך בכך.
באיזור הטלוויזיה יש חיבור חזק לקיר אחורי.
אילן