לצערי, דעותיך אינן מקובלות ולא משקפות את המציאות בישראל.
רוב רובם של האדריכלים בישראל (ואני נפגש ומדבר עם מאות) מבינים ורואים את חשיבות הנושא ולא כנטל.
הקביעה שלך, שלך יש תעודה ונכון שיהיו מה שפחות כדי שלך "תהיה עבודה" - מראה על מחשבה של "אדם קטן" ומחשבות "קטנות".
ככל שיהיו יותר אדריכלים שילמדו את הקורס - כך ההטמעה ותודעת הנגישות תגבר בישראל.
חבל שלא הזכרת שבמקצועך אין אתה אדריכל.
המחוקק נתן את דעתו - שמקצוע מורשה נגישות מתו"ס - יהיה בעל תואר אדריכל או מהנדס רשום ורשוי בישראל.