למיטב ידיעתי - נרשמו ושילמו עד עתה כ 15 אדריכלים שרואים במקצוע שליחות וחשבו שנכון להשקיע סכום זה בקבלת הידע.
מה עוד שרשימת המרצים ותכנית הלימודים הינה בעשרות דרגות מעל לידע הקיים היום בקרב מורשה הנגישות שעברו כ"דור המדבר".
היפה שבקורס - שמספר רב של שעורים המשתתפים לומדים יחד עם תלמידי הקורס למורשי השירות, כדי ליצור שפה וידע משותפים.