מזמן לא מקובל הכינוי "בעלי מגבלה" - האנשים הם לא ה"בעלים" של המגבלה
בחוק ובתקנות ובכל המסמכים הרשמיים - הכינוי - "אנשים עם מוגבלות"
כמו כן - הופסק השימוש "בעלי צרכים מיוחדים"
מהסיבה שלכל אדם יש צרכים מיוחדים לו - גם אם הוא אינו "נכה" - לכן בהרבה מקומות בעולם - ישנו הביטוי " אנשים עם צרכים נוספים"