שלום
ההנחיה לגבי "מדרגות" קבועה בתקן ישראלי 1918 חלק 2 בסעיף 2.4 ובתקן ישראלי 1918 חלק 3.1 בסעיף 2.6.
אני מצטט את הסעיפים הרלוונטיים מהתקן :
סעיף 2.6.2 (1918 - חלק 3.1) - גובה רום המדרגה לא יהיה קטן מ 10 ס"מ ולא יהיה גדול מ 17.5 ס"מ.(בבנין בו קיימת מעלית)
סעיף 2.6.3.1 (1918 - חלק 3.1) - אם מותקנת בבנין מעלית ........ מספר המדרגות במהלך אחד לא יהיה גדול מהמפורט :
(1) - 16 מדרגות שגובה הרום שלהן אינו גדול מ 17.5 ס"מ - או -
(2) - 22 מדרגות שגובה הרום שלהן אינו גדול מ 15.5 ס"מ.