שלום
ראשית ברצוני לתקן את המינוח-
אין תקן - יש תקנה
1. קיימת תקנה שאושרה בכנסת בשנת 2008 -
"תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לאתר) - 2008.
תקנה זו מחייבת כל מקום שבשליטת קק"ל או רט"ג או רשות שמורות הטבע להנגיש ולהקים אתרים בהתאם לתקנה זו.
2. קיימת טיוטה של - "תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות למקום ציבורי שאינו בנין),– 2008
תקנות אלו עונות לדרישות הנגישות בגנים, פארקים וכדומה.
במידה והנך מעוניין בטיוטה - שלך לי מייל לכתובת
[email protected] ואני אשלח לך את הטיוטה.