יואב- מההנחיות אפשר להסיק שהנכה צריך לחפש דירה רק בבית בו יש יותר מ-6 דירות ולהיות הרוכש הראשון של דירה בכדי לזכות בחניית נכה (שהקבלן ייעד אותה ודאי לבעלי הפנטהאוס. בנוסף רוב רובם של בעלי תג נכה משתמשים ברכב רגיל. רק למי שיש תג של כסא על גלגלים ראוי שתוסדר לו חניה מתאימה. מה על אדם שהפך נכה [או ישיש שהוא למעשה נכה ללא תג] ושאינו יכול לעבור לבניין רב קומות בה חוייב המתכנן להראות מקום חניה להערכתי כל העניין צולע