שלום רב
האם יש הבדל בין רמפה לדרך גישה למבנה ציבור
במקרה שלי-יש דרך גישה עד לכניסה של בי"ס
בשיפועי עד 11-12 % (רוחב 4 מ´) ואחר כך כל החצרות במפלס אחיד כמט ללא שיפוע.
רכב נכים מגיע לחצרות ולדת כניסה ללא הפרעות
האם אני חייב לבצע רמפה מכביש ראשי בשיפוע עד 10% ?--- למרות שרכב הסעת נכים מגיע בחופשיות לדלת כניסה.
תודה מראש