יעקב שלום!
אני פונה אלייך בעקבות בעיית נגישות לגן הילדים בישוב בו אני גרה.
הישוב הוא מאוד קטן ואנחנו המשפחה היחידה עם צרכים מיוחדים, אני ובעלי מתניידים בכסא גלגלים ולעיתים רחוקות קביים. הגן בו עומדת להכנס ביתנו אינו מונגש, שער הכניסה צר מאוד. אין שביל סלול, השביל הוא חצץ גס מאוד, ובנוסף יש מדרגה גבוהה לבניין עצמו. בחוץ אין כלל חניית נכים.
שאלתי היא אם יש תקן לגני ילדים בעיניין נגישות וכמובן בנושא חנייה לנכים למרות שיש רק משפחה אחת שזקוקה להנגשה?
אשמח לתשובה מהירה.
בברכת חג שמח וערב טוב
סיגל