עברתי ניתוח ראש ועצבי נפגעו כולל ירידה בשמיעה ובראיה.
לכן נשלל ממני הרישיון ובצדק. יש לי נכות כללית של 85% ואובדן כושר של 100%. יש בבעלותי רכב אבל אני לא נוהג , אישתי היא הנהגת שלי , אני צריך לצורך מקום העבודה בלבד אישור שאישתי היא הנהגת שלי.
אין לי ניידות, אני רק רוצה אישור לצורך מקום העבודה תודה