שלום,
רציתי להתייעץ האם יש מצב שבו מותר בבניין ציבורי לתכנן מסדרון ברוחב פוחת מ-1.30 מ´?
ברור לי שזה הרוחב המינימלי בכל מקום בו יש גישה לציבור, וכן במקומות עבודה.
אז חוץ מאולי מחסנים, בעצם אני מבינה נכון שכל הבניין חייב להיות מסדרונות ברוחב של 1.30 מ´ לפחות?
תודה מראש!