ערב טוב,
אני גר בירושלים, המדרכות במסוך למעבר חציה מונמכות בשיפוע עד לקו גובה הכביש - קו 0 דהיינו ששפת המדרכה משופעת מצידי קו ה-0 מונמכת בשיפוע עד להגעה לקו 0.
לעומת זאת, אי התנועה מונמך עד לגובה הכביש כאשר משני צידי ההנמכה אי התנועה מתרומם בחדות כביכול יש שני מדרכות משני צידי המעבר באי התנועה. השאלה היא האם זה חוקי ומה ההבדל הין ההנמכה שך המדרכה שהיא בשיפוע לאי התנועה שהשיפוע לא קיים.