שלום רב, נשמח לייעוץ או עזרה ממי שמבין בזה. עברנו לבניין חדש לפני פחות משנה, רכשנו דירה מקבלן.לבננו הקטן (קטין) ישנו כרטיס נכה ואנו מן הסתם מסיעים אותו ברכב שלנו. קיבלנו עם הדירה שלנו שתי חניות בטאבו, בחניון עליון (ישנו גם חניון תת קרקעי בבניין).
כנראה שלא יידענו את החברה לפני חתימת החוזה על כך שיש לנו כרטיס נכה ויכול להיות שטרם היה לנו באותו הזמן. המצב כרגע הוא שכל החניות בבניין מכורות לדירות (מוצמדות) ואין שום חניית נכה בבניין!מדובר בשני בניינים של 6 קומות כל בניין..ואין שום הקצאה לחניות נכה וזאת למרות שבתכנון החניות יש בשרטוט במפורש שתי חניות שכתוב שהן חניות נכה. היינו רוצים מן הסתם להעזר בחניות אלו אם היו עבור בננו. האם יש עילה לתביעה מול הקבלן לפיצוי כלשהו? מישהו מכיר את החוק לעומק? נשמח לתשובה ועזרה -לאיזה עו"ד צריך לפנות אם כן שווה לתבוע. תודה