אני צריכה לתכנן רמפה ארוכה בין שני בתים במושב שביניהם הפרש גבהים ניכר.
אני יודעת שהתקן לציבורי הוא 8% ומומלץ 7% ,
זה בית פרטי, אז אין תקן, אבל יש גם צורך לאפשר לאדם נוחות ועצמאות בדרך לבקר את נכדיו... (הוא עדין לא על כסא, אבל זה צפוי מתישהו)
1.
תכננתי 6% , והוספתי פודסט שטוח למנוחה באמצע - השיפוע הנמוך גרם להארכת השביל באופן משמעותי.
מה דעתכם?
2.
מה לפי דעתכם צריך להיות הרוחב של הרמפה? המשמעות של כל ס"מ היא עלות גבוהה מאד...
שוב, אני לא מחפשת תשובה מהתקן, המיועד לתכנון ציבורי, אלא מה שמתאים ליחיד בביתו הפרטי.