שלום רב
אני ושותפה מכינות עבודה במסגרת האוניברסיטה "כתיבת נייר מדיניות בנושא הנגשה במשרדי אגף הרווחה בעיר מגוריי.
רצינו עזרה בבקשה בנושא החוק "הנגשה 2013 ה´1, האם קיים חוק להנגשה יציאת חירום ממשרדים שנמצאים בבניין ישן קומה ראשונה ושנייה.
כיום המשרדים נמצאים בקומה ראשונה ושנייה של בניין ישן, יש יציאת חירום שמובילה למדרגות חיצוניות, אך אדם מוגבל בכסא גלגלים או מוגבלות פיזית אחרת במצב חרום לא יכול להשתמש ביציאה.
במידה ולא קיים חוק בנושא, מהם הרעיונות/פתרונות אשר ניתן ליישם.
נשמח לקבל תשובה מיועץ או מומחה לעניין.
מצ"ב מספר תמונות להמחשה.
תודה רבה