רציתי להתייעץ לגבי לימודי רישוי מתו"ס -
(ואם יש ניגוד אינטרסים של מורשי מתו"ס שלא מעוניינים בקולגות נוספות בתחום... אנא השתדלו לענות באוביקטיביות : )
אני הנדסאית אדריכלות, ומתעניינת בלימודי מורשת נגישות,
השאלה האם יש תועלת תעסוקתית בזה? אם הנדסאי מוגבל בחתימה רק למבנה פשוט... האם בכלל יש תועלת בזה?האם יש עבודה בתחום?
אודה למענה