נושא הנגשת אתרים לציבור העוריים ולקויי הראייה נמצא עדיין בחיתוליו.נושא "הנגשת ההדרכה" באתרי תיירות מקבל תנופה בשנים האחרונות. בוצעו כמה פרוייקטים מעניינים, חלקם "פילים לבנים" ללא ערך למבקר, וחלקם מוצלחים.
כאן יש כמה דוגמאות שלנו (מה-טוב פתרונות המחשה):
http://cafe.themarker.com
/view.php?t=805141
אשמח לענות לכל שאלה בנושא
גד מה-טוב