אנחנו הכנסנו בבית שילוב של דוד שמש ומחמם מים מהיר בגז, וזה השילוב המושלם.
מחמם המים הוא "סולארי" שזה אומר שהוא מחובר בטור אחרי דוד השמש, ונדלק רק אם המים בדוד השמש קרים.
בצורה כזו אנחנו גם חוסכים בגז עם דוד השמש, וגם לא נגמרים לנו המים החמים באמצע המקלחת.
תענוג!